Ge mig jul jul

Jag satt och drömde mig bort till feta önskelistor och den tiden när man faktiskt fick allting som stod på den.

Idag är det inte riktigt så....

Men jag kan ju skriva ut årets önskelista ändå :) så kanske någon barmhärtig jävel ser den och nappar?

Vi börjar lite lätt med en kaffemaskin från Oscosc




Och ett par Disortion från Eclipse....

 

Vidare behövs ett par grymma skor som har ett bra grepp och dessutom ökar coolheten maximalt!
(fast dessa lär ha noll grepp ;) )



Och en jacka från Moncler som håller mig varm i vinter:



Tjo!
Vidare en 2010 Cadillac SRX Hybrid



Eller det går lika bra med VW´s nya Touareq hybrid



fast allra allra mest......


vill jag ha mitt leende tillbaka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0