Hoolabaloo

Hej hej hej hejje

Gud jag är så trött idag så bubblorna i vattnet harlvvägs upp till vattenytan.
Att gå å lägga sig 00.00 en vardagkväll tar kål på en människa som vant sig vid att lägga huvudet på kudden 22.00 Jag måste hitta den där nattugglan i mig igen.

Men igår var vi ju på bästa bästa showen med Drugorna i Cabaret Moulin!! :)
Jag återkommer till den när det dykt upp lite mer feta bilder. En polare tog massor men tydligen tar det flera veckor att få fram dom??? FAST det är en digital systemkamera?? Tur jag fattar noll för då slipper jag fråga mer.

Iallafall.
Jag reflekterade över en sak nyss.
Ungefär hälften av de manliga kunderna jag pratat me didag har i början av samtalet låtit korrekta och trevliga, precis som de brukar.
Men idag låter de som den här:

ser ut....
Ett riktigt sleezy salesman "tjeeena heeeeej" eller " så brrrrraaaa" med betoning på de stockholmska R:en och en av dom lade till och med klickljud med tungan.
Vad är grejjen?
Kanske har jag lite av en hes sängkammarröst idag pga sömnbristen?

Å nu fick jag en seriös hemlängtan.
Jag ska packa ihop hunden om tre timmar och fara raka vägen hem till soffhörnet, under täcket och bara glo på tv!! Allt innan tempot snurrar upp igen!!

Och vet ni! Det kanske blir en tripp till aussie land nästa år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0