Jegg kera dig litte

Jag beställde taxi åt en kund.

Säger inte via vilket bolag för en go kille jobbar där så ryktet får förbli oförstört :)

Jag beställer och säger tydligt adresssen och på vilken ort. (hantverkaregatan i arlöv)

Efter en kvart ringer chauffören

- jegg stor po arlovgatan, her e ingen

- arlövsgatan??? men jag sa HANTVERKAREGATAN i ARRRLÖÖÖV

- hantverkar? jaaa jahaaa då kommer jag dit.


Efter tio minuter ringer han igen:

-jegg er po hantverkargatan 23 vid ine där man gor

- men det är fel nummer, du ska till nummer arton.

- ja        jag stor der

- nej du är på nummer tjugotre, du ska tillbaka några hus

- tillbakka?? till borlov??

- nej kör tillbaka på samma gata, det är en vit stor byggnad.

- vitt.......jaaaa! deer!! venta....*
hör hur han kör*

- no er jag der

- nej du är inte här, ser du någon skylt?

- eh...bagare? fratti?

- menar du frasetti?

- jaa! jag stor no.

- men det är FEL! du ska vända och köra T I L L B A K A

- aha! tilbakka! venta jag kor


- no??
- nej
- venta


- no??
- nej


- inte?
- nej


- ok....no??
- nej! du ska se tre vita flaggor!!
- jaajajaja jag ser jag stor her snart.

I samma sekund ser vi hur han bränner förbi och försvinner...

- men no??

Men asså nu ger jag upp......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0