Yr i knoppen



Hahahaha älskar den här bilden!
Ja jo nej jag ser väl inte klok ut eller nykter heller men skit samma, kul var det!
Jag längtar som fan efter sommaren och lite småfylla då och då.

Får man det?

Idag är en sån där pissedag jag bara längtar bort ifrån.
Den började apstressigt när jag kom till jobb, ställde bilen fel, glämde lämna nycklar till däckverkstan, flaggstången utanför var trsig, datorn hade lagt av, folk ringde som tossingar då nåt fatalt fel dykt upp, och min skärm är delvis svart.
Så ajg skriver lite på måfå här vill jag lova.

Jag drömde att morsan bjöd med mig till Kina.
De hade världens största flygplats med shopping för en hel evighet.
Men när vi väl kom dit sa mamma att hon skulle stanan i Kina några veckor, å jag fick tio timmar på mig att shoppa på flygplatsen sen fick jag flyga hem igen.

Trist.
Fast jag kunde tygliden shoppa för hur mycket som helst.
Trist lyx.

Näh nu ska jag gagga vidare här.
E på pisshumör vill jag lova.

Skallebank har jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0