Lovely!!!

Det är TORSDAG idag!!
Å jag vaknade, utvilad och pigg!!, och trodde det var TISDAG!!
Hjälp!! Tisdag!!
Ångest!

Men så var det inte så :)

Jag upptäckte att Lars har lagt ut sina bilder från Cabaret Moulins show, så jag lånade några för er att njuuta av!!
Lars är en fantastisk fotograf och jag tror bestämt jag ska anlita honom för lite syskonporträtt ;)

Här kommer Carina!


Babushka!!



Och Elecktra!!!



Och alla tre vackra damer :)



Ni som missade deras premiär kan trösta sig med att det kommer en helt NY show den 3:e november.
Köp biljetter i god tid för det var enorma köer sist!!!





Be there or be square!!
hemsida----->http://www.cabaretmoulin.se/




Kommentarer
Postat av: Daniel

cool

2010-10-21 @ 13:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0