nooooo!! NOOOOOO!!

Jag skulle ju TVÄTTA klockan sju?

Vad fan hände?

Kan det ha att göra med min morgonpigga sambo som redan halvfyra skuttade upp ur sängen och började käka frukost? Förvisso skulle han jobba idag men halv FYRA var väl lite väl å ta i?
Men jo, han kunde inte sova mer. Han gick ut med hunden och påpekade glatt när han kom hem hur folk strömmade ut från svartklubbarna här i närheten och lade sig att knulla på fotbollsplanen vi har utanför.

Så surrealistiskt att vakna till.

Å inte kunde jag somna om heller.
Så jag glodde på tv en timme tills jag däckade.
Sen väcktes jag när han skulle gå och istället för att kliva upp då och tvätta lyckades jag somna om ....igen....

Å vaknar halv elva????? av att mamma ringer och frågar " vem är det som sjunger??" och sen hör jag Marie Picasso gala i örat på mig.

Usch vilken morgon! Jag är mosig och känner mig bakis! Ack om det bara kunde vara så också!!
Att jag vore bakis menar jag.
Nu är det bara rubbad nattsömn som ligger bakom.

Jaha, vad hittar på man på istället då? Tvätta måste jag ju på nåt vänster.
Gå ut i solen kanske?
Klippa hunden?

suck...en hel dag åt helvete.....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0