o lördag o lördag!

Jag sitter och hjälper mamma med melodikrysset.
Har ni hört nåt konstigare??
JAG? Melodikrysset?

Hon ringer, jag lyfter luren och säger "Amy Diamond" och hon säger "tack" och lägger på.



Så här ser det nästan ut hos mig nu.

Fast inget fult furubord eller trista mackor.
Å så samtalar jag lite med mickepicke samtidigt och sörplar kaffe.
Jag laddar inför dagmattedejt, stordstädning, tvätt och en tidigt kväll.
Typiskt att jag slängde bort min enda sovmorgon på 2 veckor genom att stiga upp 8.

Imorrn börjar jag jobba 8.00, när det jobbet är klart kör jag iväg till nästa där jag borde vara klar vid åtta- nio och hemma vid tio. Sen upp på måndag och göra om hela grejjen igen.
Så rullar det på halvvägs in på veckan.
Men jag gillar ju att ha det så eftersom sparkontot bara växer och växer ;)

Nu ska jag kicka igång här, vädra, damma, städa, skrubba.
Ringa och beställa fönsterputs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0