Onsdag

Känns det som.
Veckan har gått så där onaturligt fort och jag undrar om det har med månen att göra.
Den har, enligt min sambo, börjat lysa starkare (??) och kanske den har satt jorden i spinn ännu fortare??

A L I E N S

Hahaha!

Nä seriöst, jag är trött som ett vårtsvin och har längtat hem hela dan.
Men först blev det en tur till systemet, sen hemmakväll å sist ica. Bara för att sedan upptäcka att vi har tvätttid imorgon bitti klockan sju!!

BYE BYE sovmorgon!



Törnrosa har knoppat in efter sin glädjedans när jag kom hem, husse har däckat i sängen och jag ska ( för en gångs skull) laga mat.

Men jag sitter hellre hääääär! å äter mina vindruvor!




men HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0