raaaap

Fy fan vilken vidrig rap jag lade av nyss.
Tur jag sitter ensam här :P
Klockan är elva och jag har tryckt i mig en damsugare och en kanelbulle alla redan.
Och snart ska jag hämta 60st till!!!


Sötaste tant kom förbi helt appropå ingenting med ett fat med kanelbullar och damsugare!
Kan man få en bättre start på dagen??

Hittade bilden på "cinamon rolls" med glasyr på....?
Sperma?
Glasyr?
Socar sockar socker....eh va? Socker! Jag kan inte ens stava.

Jaha nu är veckan igång igen och jag måste säga att jag haft en underbart skön helg. Ingen alkohol, inga sena nätter, ingen stress. Bara långa frukostra, glid med mami och polare, loppisletande, pinnkastning med hunden och pajbakning.
Fast nu längtar jag efter tempot igen.
Att jobba hela tiden.

Förresten, jag har anlitat städhjälp :P
Var 14:e dag kommer någon och storstädar satan där hemma!
Ska se om hon/han kan stryka också.

L Y X!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0