ssssssleeeeee....eeee.......p

gif animator
Gif animator

Ikväll kommer klockorna stanna.
Så tråkig kommer jag vara.

Jag har planerat att köpa med mig färdigmat hem, sambon ska ändå dra å träna, tappa upp ett bad, skrubba mig, dra på en ansiktsmask och sen somna bland bubblorna i badet.
Eller förhoppningsvis orkar jag ta mig från badet över till sängen.

Eller så ligger jag kvar.
Jag orkar knappt tänka på att jag ska ta mig UPP när jag väl lagt mig NER.

Jag ser ut som ett mongo just nu.
Blek, insjunkna, små trötta röda ögon, svarta ringar under de små russinen, flottigt hår, torr hy....ja hela jag är i stort behov av renovering.

NU är det exakt 4 minuter kvar tills jag får sätta mig i brumbrum å dra hem.....

vi hörs imörrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0