Värsta Tisdagen

Tisdagar är veckans mest onödiga dag, det vet vi alla redan.
Men igår slog den fan alla rekord!!
Först jobbade jag, sen rev jag sönder mina strumpbyxor :/ och fick i all hast köpa nya. Vidare sprang jag på Lucia intervjun men blev tyvärr inte årets Lucia.
Sen ilade jag vidare till mitt kvällsjobb.

Jag arbetar alltså på uppdrag av Frivården i Malmö.
Vi kör runt och kontrollerar de som sitter i fotboja.

Å igår hade vi fått en annan bil, som jag var helt ovan vid, vilket resulterade i att jag slog i bägge mina öron (fråga inte HUR för det är bara jag som lyckas med sånt) mot glasögonen och fan halvt krossade örsnibbarna. Eller vad heter ovandelen på örat??

Skit samma.

Vi for ut till härliga Lindängen där det återigen sköts som om det vore fucking High Chaparal.
Fan vad less jag är på denna stad med dess obotligt störda invånare!
Vad söker man när man känner att man får ut något av att skjuta ner folk????
Nästan vem som helst kan idag gå ut och köpa ett vapen och skjuta ner en främling på stan.
Men de flesta gör det inte då de har lite VETT kvar i huvet!!!

UT med er som skjuter! Bosätt er på en öde ö så vi vet vad vi ska bomba!!



Sen hade vi ett helvete att ta oss därifrån eftersom de spärrade av halva området.
Hejsan hejsan!
Vidare ner till ghettot, Södra Sofielund. Jag säger bara, STACKARS er som måste bo där! För ingen kan fan bo där frivilligt förutom alla gäng som står i varenda jävla hörn och hotar folk som kommer dit för att ARBETA!!!

Vi höll inte på att komma därifrån!!!

Sen höll vi på att krocka, vi skrek som två små flickor i bilen. Sen var vi tvugna att kliva ur å ta en cigg och skaka färdigt. Huvaligen vilken smäll det hade blivit!!!

Och ni som tycker att jag är med om mycket. Jag ÄR det eftersom jag kör bil konstant i Malmö. Och Malmö är som redan bekant vilda västern!!!

Jaha, det var EN dag, å då är vi bara inne på halva veckan!

suck...


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Vinn biljetter till Göteborg Horse Show + andra fina priser!

hahah, malmö låter inte som ett toppen ställe!

2010-10-20 @ 13:25:13
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0