Vi gillar







Jag skrattade gott när jag hittade alla parodier på "Vi gillar olika"händerna.

Jag totalvägrade att gå med i en sån fisgrupp bara för att visa mitt stöd. Mitt stöd till vadå? Alla vet att jag är emot invandrare som missköter sig. Varför ska jag hymla med det och låtsassnyfta över att SD kom med i riksdagen??

Om ni inte har märkt det redan så har absolut inget hänt alls p.g.a deras inträde. Eller jo kanske. Folk har börjat yttra sig i ämnen de aldrig förr vågat vidröra. Som invandring tex och kriminalitet.
Kanske är Jantelagen som är på väg att dö ut.
Vad vet jag, men bra är det iallafall.

Dessutom. Vadå "olika"? Vi gillar olika? Ja vi alla gillar olika ting och det ska fortsätta få vara tillåtet att tycka olika, alltså gilla olika. Så ni som vart livrädda för att ett nytt Nazikrig skulle bryta ut skulle alltså tyckt LIKA istället. 



Å om ni undrar så pirrar det konstant i min mage nu. 
Antingen behöver jag gå på toa eller så är det hemligheter som ligegr och snurrar.

Wiiiiiii                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0