Ajjläsches




Dodododo
Jag sprang och handlade Fiberwig mascaran på lurren.
Ska bli MYCKET intressant detta.
Ska testa den ikväll och jämföra med min egna.

Jag har ju kört Neulash på mina fransar ett tag och det är faktiskt en markant skillnad innan och efter.
Så vi får se!
Ska väl kladda på Neulash ett tag till.

DOCK hände en udda grejj. Mina ögon rinner ju för minsta lilla och framförallt på kvällen när jag gått och lagt mig.
Detta resulterar ju i att "tårarna" för med sig lite Neulash ner på kinden och häromdagen såg jag små svarta hårstrån som vuxit ut på kindebenet!!!!
waaah!!!
noppanoppanoppanoppanoppanoppanoppa

Botta!

Anyway.
Ni får se resultat på fiberwiggen senare :)
tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0