Är det fredag idag?



Ja det är fredag idag!!!
Å jag ska leka med min iddo så bra!!

Jag är tröttmössan personifierad idag och jag är tacksam att det inte ingår BARN också i mitt liv.
Då hade jag varit ännu tröttare.
Igår slet jag med tvätten och röjde runt lite där hemma. Trött som fan och med en tjock hals.
Så när klockan var tio tänkte jag att NU blir det äntligen en tidig kväll!!

Neheedå.

Ringde sambon för att se hur nära hemmet han var å meddela att han skulle ta med sig tvätten upp.
Det samtalet slutade i att jag fick stiga upp igen, klä på mig, klampa ner till bilen och i mörker och regn köra till rosengård för å tanka å sen hela vägen ut till Furulund för att plocka upp en lika trött sambo.
BLÄÄÄÄ vad jag var less då!!

Halv tolv kom vi äntligen i säng.
Då började snarkparaden på min sambos sida.
Men när jag väckte honom försiktigt så fick jag bara konstiga svar tillbaka - JAG snarkar inte! Hör du inte vad jag säger!! Jag har legat vaken HELA TIDEN!

Och efter några turer kring snarkningen och en tröttmössa som ÄNTLIGEN somnat om vaknar jag av att han högt och tydligt skriker - fan vad tråkigt att vi inte kan äta samma middag ihop!!!

Hahahahahaha! Snacka om att han är utarbetad den killen!

NU ska jag försöka hitta på något för å pigga upp mig här.
Knark någon???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0