Bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete



Oh jag hade mycket energi när jag kom hem idag.
Var ute med hunden länge och lekte med Gizmo, förresten, varför ylar korven varje gång hon träffar just honom?
Aldrig annars, bara just när han kommer.

Sen har jag städat, skrubbat badrummet från golv till tak bokstavligen, skrubbat köket, dammat, vattnat och rensat bland växter, organiserat köksskåp, sorterat tvätt,  plockat och bäddat rent!!! Bästa av allt!
Sen fastnade jag framför idol såklart, och mamma som var med på nyheterna.
Men nu ahr jag lyckats klippa alla naglar, färga och noppa bryn.....å inget mer.
Ska ta en dusch och peela hela kroppen men barret....det får fan vänta...det är så slitet så jag vågar inte.
Är det äckligt att tvätta håret en gång i veckan?
Jag håller mig till det iallafall.

Jaha....då går äcklot då :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0