buuuu



Allt hår ni ser på bilden ovan....

är botta!!!

Jag har nu en kort, krullig, ful tantfrilla!!!

Å jag gråter blod!

Fast jag tror jag kan få till en snygg frippa ikväll. Inatt sov jag med små korvar i huvet som, förutom fula lockar, gav mig skallebank.
Nåja, vad är då hår på huvudet.
Kanske jätte tråkig, trist....eller....alldeles....alldeles underbart!!

Tack för löshår!!!


Som tur är är dagen räddad ändå av att min fina mami kommer OCH min nya bil!!
Tack Sven för att du kör ner den ändå från Sundsvall OCH för att du tar med min lilla skithög upp igen :)
Vad vore världen utan karlar som dig!!

brrrrruuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmm bbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuummmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0