Damn good baby!!

Godmorgon!
Jag e på jobb :D
Yey!!!

Det är så skönt att slippa en svettig och uttjatad säng!!

Anyway.
Många på jobb har jag inte hunnit träffa förrän idag då de varit på semester innan jag blev sjuk.
Så det var ett kärt återseende.
Dessutom fick jag höra en sak som gjorde mig väldigt glad, tack Nico för att du delade med dig!!!

När jag hade slutat här i julas så hade de personalmöte här.

Bossen meddelade då att BMW ( en av våra storkunder ) hade berömt servicen och bemötandet hos oss och talat i så stora ord såååå.
För att inte hymla en jävla massa så var det mig dom menade!
Hon som har slutat har slutat för att hon helt enkelt hatade jobbet och gav kunderna ett MINST sagt för jävligt bemötande. Inget nytt under solen för de anställda här!
Stämningen hade blivit lite pinsam på personalmötet då alla förstod att berömmet INTE var riktat åt den som faktiskt satt där. Undrar hur hon kände sig.

JAG sträcker på mig och skäms inte det minsta för det heller :)

Nu ska man kanske ringa BMW å be om en bil???
Hahaha!!

Hoppas ni inte tycker jag är högfärdig ;)
Eller jo tyck det om ni vill, jag bryr mig inte.

Puss å ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0