dommdodododooom



Nu har vi avklarat personalmötet och jag drar en djup suck.
Kanske mest för att jag glömde att andas under hela mötet.
Jag var mest fokuserad på att inte somna.

Men vår VD skulle berätta om en mässa han var och besökte i Frankfurt här om veckan, han och en kollega.
Där fick de syn på vår största konkurrent i schweden och ilade raskt dit.

Kan tilläggas att dessa "herrar" mer är som två pojkar när de leker ihop :)

Mannen i montern välkomnande dom med öppna armar när de presenterade sig som "konsulter" från Sverige, eftersom den svenska chefen OCKSÅ var där och deltog, men han var ute och rökte.
"Konsulterna" började skruva lite på sig och försökte planera sin flykt då den svenske chefen dök upp och genast kände igen dom.

Hela mässan stannade upp, och den är E N O R M!
I samma sekund de skulle bli visade företagets allra heligaste så vart de istället AVvisade :)

Lång näsa!!

Jaja, ni tyckte inte detta var kul.....hhhh

Jag får fundera en stund då så återkommer jag med något INTRESSANT då!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej

Ville bara säga att jag läste det du skrev till Amir.. Att du inte kan släppa ditt ex..

Har det likadant.. Ta hand om dig!

/Jenny

2010-09-17 @ 15:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0