Don´t fall out of my head!



Jag har lyckats skriva en lista på allt jag behöver handla för att kunna tillverka smycken.
Länkar och butiker för alla prylar jag vill använda finns också med.

Nu gäller det bara att kicka igång innan inspirationen försvinner! Alla idéer!

Problemet är nu bara att jag inte har plats hemma för detta, det kommer bli för rörigt och jag är inte en sådan som plockar bort triljoner små saker varje gång jag använt det, det måste få ligga kvar!
Dessutom får jag alltid min skaparlust på kvällstid, sent, helst på natten. Och när man är så trött att hjärnan inte funkar längre så är STÄDA inte prio ett!!

Så, nu måste jag hitta ett lagom stort hus, med tillhörande garage eller bod som jag kan bygga om till en egen liten verkstad. Där INGEN annan än jag får arbeta.

Helst INNAN inspirationen dött.

Fan att allt jämt kommer så olägligt.


Kommentarer
Postat av: ebba

allt bra idag?

2010-09-10 @ 15:07:33
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Tant

Me like!

2010-09-10 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0