Fässcchhån

Jag är ju ingen modebloggare jag.
Tack och lov.

Det hade gått åt pipan nämligen.

Men ibland är det kul att delge er vad man handlat.
Det är som att visa polarna alla nya grejjer :)

Så C å I å LP å A å Z å M å L mina töser.
Här är vad jag har handlat idag :D

Det skulle baaaara bli det här:



men så blev det det här:



å vad bra jag är på att fotografera!!

Å så det här:



(fast de handlade jag igår :P )

å så hämta jag ut mina muffar



och så tog jag med mig något från Cubus också:



Det är den jag ska byta knappar på.


Å så köper vi ny tv imorrn.
Det blir finnemang det här :)

Nu ska jag slappa en kvart å sen dra ut till bananen.

Kommentarer
Postat av: ToveEvensen

Läs min blogg! ;D

2010-09-25 @ 13:43:25
URL: http://www.finest.se/toveevensen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0