Fit for it

Morsning i korsningen!
Jag är fan ta mig nästan utvilad!
Somnade liiite sent eftersom min sambo var på riktigt babbelhumör. Men mitt i en paus, slocknade jag som ett julgransljus mitt i dansen.

Mina planer för dagen sket sig lite när jag var tvungen att ta med hunden till jobb. Hade en lunchdejt♥ och en shoppingdejt♥. Jag som är sååå shoppingsugen!!!!
Bu!
Men vi kör hårt på fredag istället.

Imorgon ska jag träffa min älskade bror, eller en av dom älskade.♥
Han är fenomenal när det kommer till träning och vi ska lägga upp min träning för att nå ett specifikt mål. Vad målet är is a secret. Iz a zeeeeekret!!!

Men jag tänkte gå från:

Till:

På hyfsat kort tid.

Så ikväll blir det kanske en slappkväll istället. Sova tidigt. Gosa med sambon och vovvi.
Sånt där puttituttinutt.



Kommentarer
Postat av: KO

hhii kul inlägg:D

2010-09-22 @ 19:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0