Hur ska en muff se ut?



Så här ser min ut iallafall!
Har nyss beställt ett par öronmufrfar.
Försökte beställa från Japan men den sidan dog hela tiden.

Jag betvivlar att kvaliten är super på dessa, men då får jag väl byta ut luddet mot något annat.
Drog ju sönder moffas pälsmössa så jag kan väl ta den annars :)

Moffa!!! Undrar om han svor i himmlen när jag pajjade hans coola vinterbonad.
Förlåååt!!

Jag var faktiskt rädd för min morfar när jag var barn.
Han var barsk och visade inte mycket känslor.
Men en dag skymtade jag ett leende och ett varmt hjärta och dååå försvann rädslan.
Sen att han fortsatte grymta gjorde ingenting. Där inne bodde faktiskt en fiiiin morfar!!

Nu är han tyvärr död och sitter förmodligen och glor på finsk hockey dagarna i ända och hytter med käppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0