I have too many fingers



aaaaaaaaaaaaaaaaa!
Orkar inte gapa högre.
Är för trött.
Jag är EXAKT så sömnig som björnen.
Och ögonen poppar ut och går i kors likväl.
När alla kostymnissar kom ut från mötet idag visste jag inte vem jag skulle fokusera på.
De blev bara en svart massa.
Jag sa hejdå till en flottig frisyr.

Jag råkade faktiskt nicka till här.
Fast bara med en sån där snygg "nickning" sen störta jag upp och började vifta med armarna.

"I can't stay awake
Somebody help me, please

I have too many fingers
Some of them need to leave
Help me out of my body
Help me not to sleep "

Jag kom på en bra lösning på problemet dock.
Innan jag kliver på kvällsjobbet så tänker jag köra ner bilen i garaget och ta en tupplur i bilen.
Så får Bengt väcka mig när han kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0