I väntans tider

Jag har precis testat min nya locktång :P
Å nu sitter jag å vääääntar!
På Ulli!



Leker med camen och här testade jag lite hollywoodsvall!!



Men det blev så här istället!
Jag pallar aldrig ha håret utsläppt.
Jag kan inte röja runt då!



Två rosetter å VIPS känner jag mig till och med lite flickig.
Å sen drog tålamodet och lämnade mig kvar!



bullibulli



å HEJ!



hah! När jag gör så här med läpparna ser det ut som....ja....ni vet...
En rolig historia: jag jobbade på synsam en gång i tiden och vi hade sommar fest i skanör, folk vart väl SKAPLIG dragna och det hände allt möjligt i de dunkla vrårna.
Efter festen cirkulerade ett foto på en fitta!
Å det ryktades om VEMS det var!
Stackars Frida som fick sig en törn där!
Den kopierades upp i kopieringsmaskinen och faxades runt tills den hamnade i mina händer.
haha då dog jag!
Det var ju JAG som hade lekt med någons kamera och gjort så som på bilden ovan på väldigt nära håll!
Man såg bara munnen.

Fy vad äckligt!!


hahah var tvungen å testa!!!
Blääääh vad kladdigt det ser ut!!!

NU drar jag på kräftskiva! Få se hur jag mår imorgon bitti när klockan ringer halv sju ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0