In the mirror

i DON´T look like this!!!



Men det är precis så jag ser ut!!
Jag är så förjävla ur form så det är läskigt.

Men jag tröstar mig med att bruschan vill se syrran i sitt snyggaste "jag" så han stolt kan peka och säga "det där ni! DET är min syrra!" haha!!!
Just nu är det väl mer sådär " på våra familjemiddagar kommer det alltid massa folk jag inte känner, som hon den där feta tex, hon är fan här jämt mn ingen vet vad hon egentligen vill..."

asg

ok inte sååå farligt då men jag får för mig sånt ibland.

Det är fan ofattbart att det HÄR:


är jag....


BAH!!

I need a cookie!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Äh nu fiskar du komplimanger... den bilden hade kunnat få mig att konvertera helt ;-)

2010-09-23 @ 17:43:33
Postat av: sanna

haha trodde alla hade sett den vid detta laget :D

där e jag ju fan en puma!!! men det var några månader sedan ;)

2010-09-23 @ 20:39:36
Postat av: Linda

Ja jag har träffat dig efter den bilden togs.... i Oxie ju :-) Då berömde jag pumabilden ;-)

2010-09-24 @ 19:28:53
Postat av: sa

hahaha det är duuuuuu din smygfis!!!!!!!

du e för goo!!!

tack!

2010-09-25 @ 12:32:29
Postat av: Jenny

Äh va fan, du e ju skitsnygg! Och det vet du ju. :) Nu vet ju inte jag vad du har för planer om barn och sånt, men se för fan till att njuta och uppskatta din kropp nu innan kids, för det blir verkligen aldrig detsamma igen! Spelar ingen roll hur mycket du tränar, kroppen har förändrats för alltid. Nu måste man liksom omprioritera sin kroppsuppfattning lite, annars skulle man lika gärna kunna gräva ner sig. ;)

2010-09-28 @ 20:38:25
URL: http://bilancia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0