Jag vill ju va som du u u



Jag satt och irriterade mig på en grej idag, jag hann bli så arg!
Sen hann jag bli besviken.

Nu när SD tagit sig in i riksdagen så är det återigen ett jävla ramaskri gällande åsikter och vem som får tycka vad.
Jag tar inte upp SD mer här utan det jag stör mig på är hur folk aldrig vågar stå för sina åsikter.

Hur många gånger har man inte sett hur en person ändrat livvstil totalt varje gång hon/han träffar en ny kärlek eller ny vän?
Helt plötsligt avskyr man den musik man förr älskade.
Helt plötsligt är personer, man förr hade kul med, inte längre "bra att umgås med".
När åsikter kommer från nya håll så skrotar man det som hängde på galgen nyss och hänger dit något nytt.

Jag får lust att kräkas när jag hör att någon anammat andras åsikter utan att egentligen veta vad de själva tycker. De vet knappt ens vad de pratar om.
När man ställer motfrågor får man bara ett tomrum tillbaka. Där finns inga svar, eller så hör du andras svar.

DU som gör så här, du ska veta att det hörs tydligt när orden inte är dina.
Det syns när du inte lever det liv efter de regler du från början skapat åt dig själv.

Så sluta tala om för folk vad de får tycka om du själv inte kan tala för din sak.


BOGUS!!!



Kommentarer
Postat av: mia

syftar du på någon speciell? :)

2010-09-23 @ 18:58:12
Postat av: Anonym

syftar du på någon speciell? :)

2010-09-23 @ 18:58:46
Postat av: sanna

Hej.

Ja jag syftar på dig tex.



hehe nej.



jag syftar på rätt många människor, både vänner, bekanta eller folk som bara flugit förbi.

Känner man sig träffad så får man nog stå för det själv :)

2010-09-24 @ 09:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0