Kakkakokkokukku



TUR att detär fredag idag för jag är sketans trött!!

Egentligen skulle jag på någon Tappas restaurang ikväll å sen hem till LPmen jag tror jag drar hem å slaggar en stund och SEN hälsar jag på LP.
Imorrn ska jag visa bilen för koskilajnen och se om den är körduglig eller inte.
Väntar förresten på min nya bl :)
En Mazda 323 F 1,8 kombi.
Skönt å göra sig av med skrobilen kan ja säga!!

En annan sak när jag ändå har er på trån.....
Jag behöver en ny dagmatte.
Den vi har nu är lika pålitlig som min bil, dvs inte alls!
Hojjta om du känner någon!!

Å vad ska man rösta på i år då?
Jag har inte alls engagerat mig eller lyssnat. Tycker det jämt lovas mycket men hålls inget alls.
Jag vll allafall stoppa invandringen i tio år så att de utslagna invånarna vi redan har kan få all uppmärksamhet och en chans att komma på fötter.
Är det inte orättvist både mot de som vill komma in i landet och de som redan bor här att hela tiden öka antalet arbetssökande och bidragsbehövande när resurserna inte räcker till som det är idag???

Så tycker jag iallafall.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0