Kör du bil om nätterna?

Och tutar som en bombad jävla cp-unge?
Eller älskar du att bränna runt med din übertrimmade äckelmoppe i alla bostadsområden mitt i natten tills du har väckt varenda sovande människa??

Jag ger fullständigt fan i om någon har vunnit en match i någon idiotisk jävla sport, jag behöver INTE väckas mitt i natten för att få reda på det!!

Nu är jag less på att försöka sova till ett evigt TUUUUUUUT TUUUUUUUUT TUUUUUUUUUUUUUUUUUUT TUUT TUUT TUUT TUUT TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT om nätterna så inatt har jag planerat i detalj hur jag ska skjuta sönder däcken på de jävlarna och se dom sladda av vägen, braka rakt in i en tegelvägg och bli totalt överraskade när de krossar skallen i småbitar.

Jag har också hunnit fundera hur jag ska fira detta efteråt, utan att det blir för uppenbart att det är just jag som snajpat dom in i döden. Jag kan ju inte fira på krogen direkt och stå å skryta om mina bravader.
Fest kan jag ju heller inte ha, då får jag ha fest i all ensamhet å det är ju aldrig kul.
Ja, jag har inte kommit på det ultimata sättet ännu, men det ger sig med tiden, kanske kommer naturligt?

Inatt var den natten då jag förvandlades till en Sniper!!!



Eller så blev jag bara galen....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0