Men god jävla morgon!



Ååååå jag är så sur idag!
Sur som tranbärsjuice och irriterad som fan!

Min sambos nyinköpta moppe blev ju stulen för några dagar sen, men det gick rätt fort att få tillbaka den.
Tyvärr inte positivt alls.
Den är totaltkvaddad.

Inatt halv två ringde snuten (vi hade valt att hämta den själva istället för å få den bärgad om snuten skulle hitta den) och sa att han kunde hämta den ca 100meter från vårt hus. När han kom dit var den totalkvaddad då snuten hade prejat föraren av vägen. KANSKE får vi ut något på försäkringen. Kanske NOT!

Vem var föraren då? Jo en utländsk idiot från Rosengård som hade stulit moppen enbart för att plocka ren den från lampor, trimma satan ur den och använda den som flyktmedel när han gjort något dumt. Killen är, icke förvånande, välkänd hos snuten och vid redan ung ålder grovt kriminell.
Nu fick jag ju ännu mer vatten på min kvarn om "invandrarbroms" som sverigedemokraterna kallar det.
Ni får fan säga vad ni vill men kalla mig fan inte rasist nu!
Kan ni NÅNSTANS förstå min ilska och frustration?

När jag är ute och kör så är det invandrarungdomar som traskar runt mitt på vägen och pekar finger, spottar och hånflinar när man tutar på dom för att kunna komma förbi.
Kan ni förstå att jag snart kommer köra över dom istället för att tuta??
Kan ni förstå varför jag vill flytta från stan för att slippa se skiten och bli utsatt för den hela tiden?

Sluta ifrågasätta om jag verkligen VET att det är invandrare som ligger bakom mycket av det som händer i våra kvarter! Jag ser ju skiten själv!!!

Nä nu ska jag vända på den här dan, ska fan jobba till elva ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0