Myggor gillar överviktiga mer :)




Yes! Så stod det i tidningen idag.
Då är det väl därför jag är så förbannat myggbiten idag!!!!
Tyvärr syns det inte så mycket på bilderna så jag förväntar mig inga "åååå stackars diiiig" utan får vänta till jag kommer till jobbet imorgon. Hehe.




Igår var jag ute på banan bland alla fantastiska människor som hostade, nös och frös.
Men det var lika kul för det.
Det enda som gick FETbort var myggorna som hade totalinvaderat banorna.
FY HELVETE säger jag bara!!!
Är det lixom inte höst nu?????

Far o flyg säger jag bara!

Jaha å efter det vara det Furulund som väntade och sen hem å däcka i soffan.
Så kvällen med flickorna sket sig :(
Bu.

Men NU är jag pigg och utvilad och öppnade gluggarna redan 07.04!
Jiiihaaa!
Å idag ska jag testa Zumba! Efter lek med Ida :)

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0