Sanna and the City



Jag är förälskad i L.Ps nya album. Deras musik räddade mig från att gå under igår.
På jobbet var jag så sjukt trött att den bokstavligen snurrade i innehållet, ögonlocken vägde tuuungt och fötterna var som cementklumpar.
Eller stövlarna är faktiskt tunga :P
Skönt var det att dra tidigare från jobb till tandläkaren, men vägen dit var knölig.
Vägarbeten och idioter bakom ratten.
A day in the city helt enkelt.

Väl framme lade jag i duktigt mycket pengar i p-automaten för att vara på den säkra sidan.
Men inte fan hjälpte det.
När jag väntat 30 min på tandläkaren blev jag sur, men tror ni jag vågade säga något?
Jag gick fram till disken och frågade och sa att min parkering snart går ut.
Varför sa jag inte att de skulle få betala min böter om jag fick någon?
Varför sa jag inget om att jag fan betalar 30 000 REDAN men får offra arbetstid och en sjuhelvetes massa parkeringspengar på att sitta i deras flotta väntrum och glo på deras flotta tv????

Varför får tandläkarna alltid vara sena utan att det kostar dom något medans en patient alltid får böta om de är sena? Det där förstörde min kväll.

Så jag åkte hem, gick ut med vovven i friska luften, busade med goa valpar. Traskade hem och satte mig vid köksbordet, tände oljelampan, satte på radion och började sy.
Tantvarning eller vad???

Känns som den där 50tummaren inte kommer användas särsklit mycket :) å jag har övertalat min sambo att den ska tillbaka. Varför kan vi inte ha en 42tummare som inte tar upp hela rummet?? Så blir det nu :|

Ahh det var ju löst snack jag fick in i dag.

Jag återkommer senare istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0