sugar sugar

Åååå vart tog min härliga fredagskväll vägen?
Nog för att jag var trött men jag hade tänkt hålla mig inne, uppe och mysig.
Jag hade ju sovmorgon idag och då vill jag va uppe hela natten å grisa och sova länge nästa dag.....

Så blev det inte. Jag har officiellt blivit vuxen
TROTS att de frågade efter leg på systemet.
Sambon♥ var hos en polare och jag laddade för fullt.....eller neh...
Jag orkade inte laga mat utan knaprade lite på pastan från igår.
Sen gav jag mig på kanelbullarna istället.
För jag tänkte att ska jag dricka vin, måste jag äta.
Efter tredje bullen hällde jag upp ett litet glas vin.


ett LITET.

Efter halva glaset satt jag i soffan och kände mig FULL.
Jag ställde mig inte upp förrän yrseln lagt sig :)
Sambon kom hem och vi la oss klockan 22.00 PRECIS som på en vardag.

VRÅÅÅÅÅÅL

JAG VILL INTE VA VUXEN!!!!!
Är det så här det ska vara?
Vakna sju och känna att  - nää jag tar nog och stiger upp nu.
Eller nio vaknade jag men kände samma sak.

Jag som kunde sova till elva i sommras.
Buuu
Nu ska jag ner och hämta ut min muffar!!! :D tjoo!!
Sen bär det av till banan och de underbara!!




Kommentarer
Postat av: Znorum

Hjælp, ha va ju læskig juh!!! Hahaha!

2010-09-27 @ 14:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0