yaaaaaawn



Gud vad skön en säng kan vara!!
Idag har jag jobbat med Jonas och vi har kört upp till Höör och vidare ner till Tornahällestad. Där är så vackert!!!
Jag älskar det!!
Tyvärr var vi där i jobb så vi kunde inte stanna på en mysig gårdsloppis vi hittade. Men vi hälsad epå många mysiga hundar och katter.

Men jag måste erkänna att jag inte är så kaxig just nu. Jag är för trött för det.
Jag längtar efter sovmorgonen imorgon som sträcker sig ända till 08.00!!
Vem har sagt att man måste skaffa barn för att bli av med den goda sömnen??
Fast jag har valt det själv så varför klagar jag?

Men nu ska jag pyssla vidare här från sängkanten.
Jag har småsaker på gång och ett avsnitt av " Det okända" att se, ett speciellt sådant.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0