äntligen måndag!!

AS IF!!

Måndagar är vidriga och jag VISSTE att jag skulle sitta här denna måndag och säga till mig själv "fan vad fort helgen gick" Tråkig har den varit också.  Men det är bara att bita ihop och ta sig igenom denna veckan också.
Ensam.
Igen.

Kollegan är sjuk och stannar hemma hela veckan.

GUD så roligt!

Å jag har mensvärk så jag snart går av på mitten. Men den plågan är över om en dag så det gör inget :D

Jag har hunnit shoppa lite iallafall och DET är aldrig fel, eller jo egentligen är det fel. Jag har ju satt shoppingförbud tills jag nåt delmål ETT av viktnedgången.
Men det blev liiiite fint :)



Och så Gina Trico´s trooosooor!!
Jag älskar dom!

3 x 


Nä nu ska jag pyssla lite med kundernas bekymmer.
Jag säger det återigen, jag har fantastiska kunder!
De får mig att le så brett!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0