Arrgh!!

http://www.youtube.com/watch?v=1ea90L91eZk


VARFÖR kan jag inte lägga in youtubefilmer här längre??
Har klistrat in en länk högst upp men jag vet inte ens om DEN syns.
Inget funkar ju på den här äckelblogg.se

ANYWAY.
Jag ligger hemma sjuk...surprise surprise!
Jag har kommit fram till, i samråd med vänner, att rädsla och psykisk stress är boven i dramat.
Jag är jämt sjuk tycker jag och jag har inte fattat varför.
Jag sover, äter och tränar bra.
Men jo, att inte trivas med sitt jobb kan spela enorm roll.

Idag har jag iallafall glott på film och har hittills sett Black Swan med Natalie Portman. STORslaget!!!
Därför ville jag att ni skulle få lyssna på musiken från Svansjön. :)
Men se för fan filmen!!




Satt och funderade på en annan sak idag. Jag har tid för mycket funderande just nu :)
Jag är ju singel som ni vet. Singel men INTE desperat bara för att jag har telefonsex och flörtar hejvilt med vissa, utvalda FÅ personer.
Men MÄN verkar tro, HUR de än är skapta och HUR de än ser ut, att en kvinna är desperat när hon blivit singel.
Det är inga finstämda erbjudanden jag får utan det är rättframma "ge mig ditt nummer" och " jag vill träffa dig, vi kan ses på lördag (jag kan avvara den tiden åt dig stumpan)"

Och hur jag än lägger fram ordet NEJ så är det som att det inte betyder ett dyft.
Och nej, jag kan tala om att ALLA dessa inte är snygga, sexiga och funtade karlar.
Det är allt från tjockisar till mesiga spinkisar, nyssfyllda icketonåringar, snygga men KORKADE killar eller redan existerande killKOMPISAR...

Varför är vi inte kvinnor likadana?
Varför kan inte VI tro att vi duger åt allt och alla?
Vi tror ju fan inte vi duger åt någon!!

Sen kom jag på en till sak.
Många straighta killar säger alltid när man frågar om de har något emot bögar "bara dom inte rör mig så har jag inga problem med dom" och det är SAMMA killar som tror att jag och alla andra kvinnor nöjer oss med vilken skit som helst.

Förlåt. Men se dig i spegeln och ta en DJUP funderare över om det VERKLIGEN är så att alla homosexuella killar och straighta tjejer tycker att du är så oemotständlig att de inte kan låta bli att kasta sig över dig.
Hur ofta har det hänt det senaste året?
Ok senaste fem åren då?
Ok under hela din vuxna tid?
Alls???

Killar.
Ha lite självdstans would you...
Jag må va småtjock, ha tandställning och vara 30år fyllda.
Men jag är INTE desperat. Jag har INTE ångest över att hitta "den rätte" och jag är INTE blind!!!






















Kommentarer
Postat av: Nicke

Hm...intressant. Jag kan ju berätta att det är just dom karlar du beskriver som oftast har störst lycka hos kvinnor p.g.a. deras "rättframma" sätt och stora självförtroende. Minst en gång av tre kommer dom att lyckas ragga upp någon. Vi mer blyga och försiktiga män är oftast inte vatten värda just p.g.a. att vi saknar det självförtoende, som dom grisar du beskriver, har. Fråga vilken kvinna som helst vilka egenskaper hon uppskattar hos en man. Svaret blir oftast (förutom humor, snygg, och gott om pengar) att han har stort självförtoende och att han är säker på sig själv. Tack & lov slipper jag själv ragga eftersom jag haft samma flickvän (som jag har fyra underbara ungar med!)sen jag var 19 år (och henne hade jag förmodligen aldrig vågat uppvaktat om jag inte trollat bort min blyghet med alkohol just den kvällen).

2011-04-14 @ 07:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0