botta!!!

Jaha.
Så gick ännu en helg och saker och ting närmar sig!!
Som våren, värmen, paintballsäsongen, kåta sommarkvällar, semester....allt som gör livet värt att leva!!

Den här helgen gick jag i dvala kan man säga.
I fredags däckade jag i soffan och ställde in dejten med LP, vi bokade lördagen och laddade upp med vin, bubbel och choklad.
Men nä, då snodde hennes fab pojkvän henne istället :) damn you fille!!
Phille....fille..pille....what ever.
Sushi var de å käka och jag kände bara inte för att kliva ut i kylan för att sitta och se på när någon åt rå sill invirad i kål. NIX!
Så jag låg hemma och roade mig ännu en kväll.
Det gäller att vara uppfinningsrik likt grönlänningarna när man är instängd p.g.a kylan ;)
Jag tränade igår men knät pallade inte spinningen så intruktören tyckte att jag skulle vila helt idag, inget cyklande ute, inget promenerande...inget alls. Så jag har gladeligen legat och kollat på " The Kings Speech" och " Gullivers Resor", käkat mörk choklad och druckit hallonvatten!!

Och damsugit, dammat och skrubbat spisen.
Och dansat naken i hallen så svetten lackade.

Det var nog allt va??

Jo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0