.. .. .. .. .........



Jag gillar inte denna veckan.
ALLS!
Det är bara tisdag och redan har följande inträffat:

1: En ful förkylning som vägrar bryta ut eller försvinna MEN som hindrar mig från att träna.

2: Jag är ensam på jobb (på MIN plats) eftersom alla är sjuka. Får ta med telefon på toa. INTE ok.

3: Jag snubblar på sladdar hemma och trillar rakt på min invalidarm. AJ

4: Jag kom till jobb imorse, solen sken och himlen var blå. Det var väl det enda som var bra. För helvetet väntade innanför dörrarna med ett överhettat serverrum och inga servrar som var igång. ALLTSÅ ett rent helvete för mig som ensam fick sitta och ta emot ALLA kunder som ringde hysteriskt!! Halsbränna välkommen!!!

(5. jag tröstäter kakor för all of the above )

Nu
ska jag skynda mig på toa innan lurren är slut och sen fortsätta min resa här på jobb ensam! Kanske ska låta bli att dricka nåt på fyra timmar så jag slipper gå på toa igen??
Bitter??
Ja lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0