Fan

Jag slogs brutalt ner av en tanke.
Varför sitter jag här och är så negativ plötsligt??

Vad fan gör det nästa vecka om jag är lite förkyld nu och inte hinner träna?
Inte jätte mycket.
Jag hinner träna 7 dagar i veckan då :)
Och som jag en gång sa till en god vän, om jag misslyckas idag får jag alltid en ny chans att börja om imorgon.
Man får inte vara FÖR hård mot en själv, det är då man tröstar sig med allt som inte är bra för en.
Så OM jag går och äter en kaka till idag så tänker jag inte deppa för det!!

Problemen på jobb har löst sig och det ringer inte lika mycket.
Att jag är ensam är inte mycket att göra åt, bara ta det, vara stark och tänka på att det inte är föralltid.

Så jag sitter här, stressad, magont, trött, snuvig och ska fortsätta jobba ikväll.
Det KUNDE varit värre!

Så för fan, bort med alla dystra tankar!!
NU är jag glad :D




hahahaha jag som liten hallonhatande unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0