G.S

Å fy fan vad gött med fredag!
Här på Fdata blir allt bara tokigare för var dag så vi behöver vila lite från varann.
Vi garvar så maten trillar ur mun och salladen ner i brunn...

Igår körde jag ett långt och skönt pass på gym. En timme på crossen och en timme B.P.
Fast precis när B.Pn körde igång vart jag svinhungrig så jag tyckte inte det var så kul å träna... jag funderade mest på hur mycket tigerräkor jag hade kvar i frysen. Å så tänkte jag lite på den där snygge vakten som gick förbi utanför salen.....varför är han så tjock? En vakt kan ju inte va tjock?

Det stod en apstörig fet brud på trappmaskinen brevid mig. Hon hängde på armstöden så hon slapp ta i så mycket. Sen ställde hon sig på crossen och pratade i telefon. Tror hon att hon blir smal av att stå där och lunka en kvart?? Hon funderade nog lite för hon stod och glodde på mig hela tiden. Hon funderade nog på varför det rann i pannan på mig. S V E T T heter det lilla gumman!!

Jaja.
Väl hemma kastade jag ihop helt underbar mat bestående av gårdagens mozzarellakyckling i skivor, färska svampinjoner och tigerräkor....å massa vitlök såklart! Allt frästes ihop med lite grädde.
Jag bänkade mig framför datorn med min tallrik och mitt juicepaket och vart så jävla tårögd över maten!!
Skruvade av korken på juiceförpackningen och satte igång att lassa in mat i foderluckan.
Törstig som man blir tar jag juicepaketet och skakar om eftersom det är fruktjuice i botten och duschar mig själv och datorn med hela jävla innehållet.

Snacka om golden shower!!

Istället för att rädda datorn springer jag snabbt och hämtar den andra datorn för att kunna uppdatera fejjan om vad som nyss hände. Men min baby överlevde. Den låg på tork upp och ned på min finaste handduk hela natten.
Den är lite trög på Caps-knappen bara, men det är värdsliga ting!!

JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV!!!




Attling ♥



Marry me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0