Havtorn och tranbär

Godmorgon!
Jo jag känner mig fortfarande nyvaken fast jag steg upp för fem timmar sen.
KAN vara för att jag låg uppe för länge och såg på "V"....hm....är ju så svårt att sluta titta!!
Har ni sett det? schpännande!!
Ja det är en modern version av åttiotalets Alienfilm med de marsvinsätande ödlorna som vill utplåna hela mänskligheten.

Se den!!




Jag kände mig iallafall jättefrisk igår och drog och tränade. Det blev en timmes Cykel pulse och sen en timmes Body Pump, å sen cyklade jag hemmåt i motvind och kyla. Ja sen låg ja ju uppe för länge som jag sa och har sovit väldigt ytligt inatt. Imorse var jag pigg som en jävla lärka när klockan ringde, men när jag klev upp mådde jag skit och höll på att kräkas när jag sträckte mig efter en strumpa.
Allergisk mot strumpor kanske?
Å sen körde magen igång så nu sitter jag på jobb och är både kräksig och ha ront i magen.
Men det GÅR inte att vara sjuk idag!
Jag ska både träna och gå på Cabaret Moulins premiär show med några goda vänner ikväll!!
I N T E missa hörrni!!
Nåja, jag ska stå ut till lunch sen får vi se om jag mår likadant.

Jag testade förresten att göra smoothie på havtorn, tranbär och blåbär imorse, å så lite sojamjölk, mivitotal och sötningsmedel. M U M S! Säger jag bara och låter som självaste Fru Montazami.

Hepp å hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0