I´m an Alien

Hej hej och hej å hej

Å idag känner jag mig som SANNA.
Som den jag var innan jag åkte på förkylningsbaciller som jag krigade mot och....tja...vann? mot.
Förkylningen bröt aldrig ut men jag var ju inte i form för träning.
Så istället för å träna så åt jag och nu får jag börja om igen. :)
Jaja, det har jag ju redan skrivit kom jag på.
Men det suger idag när man ska till företagshälsan för årlig kontroll och jag inte ALLS är i bra form!

Jag har en video jag vill visa er.
Jag är ju rätt skraj för sånt som finns utanför vår planet.
Inte rädd för slemmiga aliens utan för att allt är så stort och obegripligt.
Men jag är ändå säker på att det FINNS liv därute som är så långt fram i utvecklingen att vi inte kan förklara det.
Tänk alla UFOn som synts och förevigats på bild eller film. Vi kan förklara hälften och avfärdar resten.
Jag avfärdar gärna dom allihop.
Jag V I L L inte att det ska finnas något som kan komma hit och skrämma skiten ur mig!!

Men iallafall.
Kolla in videon, jag tycker det rätt solklara fall av UFOn, alltså, de går inte att förklara.




En anna sak som jag tycker är lite.....overkligt...det är att FN...inte NASA utan FN!!! bildat en grupp som så många andra de har. Men en grupp som enbart ska förbereda vår planet på framtida möten med utomjordiskt liv.
Va!?
Varför skulle de göra det om de inte visste något vi andra inte vet??

Bah!
Nu ska jag sluta tänka på sånt här.
Jag blir bara skrajj.

NU ska jag boka in monsterpass på gymmet för resten av veckan.
För VAD GÖR VI??

NU KÖR VI!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0