Is u evil?

Jag vet inte om baconet i morse kom från en gris med hicka men idag har det varit extremt flamsigt & tramsigt här.

Vi garvade konstant i en timme på lunchen och hade kul åt precis ingenting.
Jag har suttit här och garvat rakt ut i luften utan att komma på vad som var så kul

När jag fastnade i ett sånt där anfall så ringer det ju såklart!!!
Men jag insuper en näve luft och svarar med darrig röst.
På andra sidan svarar en dödligt allvarlig norrlänning och hans död&begravdastämma får mig att börja asflabba.
Han blir tyst en stund och jag hinner bli orolig.
Sen släpar han fram: (läses på grov norrländska)

- nååå....de säjär att ja ä tråkig....å de ä väl så....ibland....men nu känner jag mig riktigt rolig!!

Hahahaha söte!!!

Sen har det gått för långt med skämt som "har ni badväder där nere i skåne?","vi har myggfritt" men jag garvar lika mycket varje gång, jag kan inte låta bli!!
Å jag garvade så jag dog när upptäckte att bajsrännan från en kräftstjärt hade hoppat på min armbåge och sugit sig fast. Hur länge den hade suttit där vet jag inte, men det var roligt.




Sen var det kul när en gammal polare addar mig på fejjan, vilket han gör av och till när han surnar till för något han inte ens vet om själv. Han är som en stingslig södermalmsdam den där. HAN hade i allafall rakat av sig håret.
Detta var kul enbart för att han för några år sedan gjorde HÅRimplantat på samma ställe och lät sen sy in pudelrockarhår i helt hutlösa mängder och längder!! Men nu finns där inte en hårtuss kvar.
Jag skrattar så tårarna sprutar varje gång jag tittar på bilderna.
Vågar jag lägga upp en?

Jo.

Mange om du blir arg...så....är det bara att ta bort mig igen :D ♥



hardcore!

hahaha


hahahahahahhahhahahahah äh fan jag kan inte sluta.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0