Ljuva frihet

stundar om två dagar!!
Ooo vad skönt det ska bli! Träna hela helgen och mysa med flickorna :)

Jag har först en liten hälsning till någon jag inte tycker om:

Till dig ditt snokande White Trash:
Sluta läs min blogg och ljuga ihop saker om mitt liv.
Fortsätt ljuga ihop ditt egna värdelösa liv och se till att aldrig komma i min väg igen.
Du är inget annat än en efterbliven bondtölp som inte har vett att hålla din fula käft.

Slut på meddelande.

Förlåt men jag fick veta igår att en skit går far med osanning om mig efter att ha läst min blogg, så då får jag kommunicera med idioten här också.

Jag var skitduktig igår och kickstartade med 75minuter spinning.
SÅ jävla skönt!!!!
Idag blir det ett fjuttigt 45minuters pass men det är bättre än inget. Kanske lite viktdragning efter om jag är på det humöret? Men nu känner jag att jag snart är inne i träningsbubblan igen :D

Jag lärde mig lite nytt i morse.
D-vitamin får vi inte från solens strålar förrän vid våren, så fortsätt äta D-vitamintillskott och mat som är D-vitaminrikt (ägg, fisk och feta meheriprodukter) Så hålelr ni er pigga och glada!

Dagens citat: " Omöjligt är inte fakta, det är en åsikt "

Och med det utgår jag för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0