Måndag....aaah!

Åh vilken tråkig helg jag haft.
Eller inte tråkig, mamma var ju här å det var mysigt.
Men det blir ju bara att umgås med henne och inget annat och trött har jag varit, trött och slö.
Jag har försökt träna en gång men det gick bara inte. Det var som om hjärtat sa stopp. Som en mental vägg.
I fredags hoppade jag träningen och sov istället. Så kul sällskap var jag :D
Men det vart en middag på VESPA iallafall och i lördags en tur till Rose Garden.

Men nu är jag less på att se hur allt fett kommer tillbaka på så kort tid. Men visst får jag skylla mig själv när jag krängt som en fettoapa :D haha. Det är skit att inte kunna träna, för då äter jag. Jag tröstäter.
Men jag får inte glömma att det är tufft att vara en sockerjunkie på avvänjning.
Det krävs EN liten kaka eller en tesked socker i kaffet för att man ska falla tillbaka.
Å ingen kräver ju att en alkoholist bara lägger av över en natt efter års missbrukande.

Så I AM FORGIVEN!

Jag fick en glad nyhet idag.
Jag har ju drömt om en utbildning som bara finns i Stockholm.
Nu behöver jag inte flytta dit :D
Den går att bygga ihop här!!
Förmodligen blir det plugg både på MAH och Lunds universitet och sen en färdig examen.
OM jag kan så försöker jag läsa på distans så att jag kan jobba samtidigt.

Fy fan vad gött!!!
Men ni vet ju hur jag är, om en halvtimme kanske jag hittat något annat jag vill bli.

Jaja, krama varandra lite extra idag om ni är dåliga på det annars.
Det är trots allt Alla hjärtans dag!



 Mia och Jag









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0