Miss Fitness

Eller INTE!!
Men jag önskar och jag hoppas att my bro kan lägga upp nåt bra träningsprogram åt mig :)
Men idag....IDAG..är det V I L A!!!
Halleluja!!
Mina ben är förbannat trötta efter spinning tre dagar på raken och den fjärde dagen 40 minuters sprint på AMT och en timmes BP. Benen skakade innan BP passet ens börjat.
Sen är det skönt att slippa böka omkring på träningsväskan, skönt att slippa packa och packa upp. Skönt att få åka raka vägen hem ikväll.
Men jag har ont också. Dels i ena ljumsken och i ett knä, så vila är behövligt!!

Och kanske lite massaaaas....streching....mmm....



Jag har börjat bli en riktig tant.
Eller jag tycker att det är tanter och farbröder som gnäller på ungdomar när de har fötter på sätet eller något åt det hållet. Det allra värsta är att kidsen nog också ser på mig som en tant.
USCH!
Men jag blir arg ändå när jag de tränger sig och har sig. Så jag knuffas, gapar och skäller.
Haha.
En kille ställde sig och rökte inne i en väntsal, fast han först frågat mig om man får röka där.
Honom skällde jag på och han så rent uppgiven ut.
Flickstackarn som tryckte sig in på tåget när folk började kliva av fick ett ryck i nacken av mig och jag röt till HÖGT och ilsket. Hon hann inte ens samla sig och fräsa tillbaka. MOHAHAHA.
Å igår, babbegrabben som skulle tränga sig på bussen, FÖRE mig!!
Men även där tantade jag till mig och bet ifrån.
Han svor inte ens.
Det var synd för jag hade ett helt lager svordomar på lager åt honom.

Jag mätte mig igår.
Midjan, biceps, rumpa och bröst.
Inte EN centimeter har jag minskat. Inte EN.



EN ENDA JÄVLA CENTIMETER KAN JAG VÄL FAN FÅ GÅ NER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0