mmm...vaniljkräm!

Just nu, vid denna stund klockan 08,51 på morgonen, sitter jag och äter ett alldeles underbart krämigt vaniljhjärta! ♥
Jag KAN inte låte bli när det ligger så fint och så pudrig och bara bedjar om att få bli uppäten.
Jag säger som Montazami "MUMS!!"
Synd att inte LP jobbar kvar på det franska bakverksparadiset, för då hade man blivit bortskämd imorgon med smörsprängda kanelbullar och annat smaskigt!! (som OM jag får äta det haha)

Imorse var en konstig morgon.
Jag glömde att jag hade hunden hos mig så jag vaknade av att nån satt och glodde på mig och slickade mig på handen då och då. Mobilen var avstängd och jag var skitpigg. Så jag la mig och kollade på travet en kvart innan jag behövde stiga upp. Vilken TUR att hon var där och insåg att jag skulle försova mig om hon inte stirrade på mig en kvart.
Galna hund.


Ooooo!
Min favorit klev innanför dörren :)
Härligt! Då har jag någon att flirta med idag!!

Nu ska jag drömma om bakverk och boka in lite fler pass på gymmet.

Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0