Nedräkningen

mot fredagen är påbörjad!!!!
Jag är gudomligt trött men har redan hunnit ända fram till måndagen, så utstakad är min helg...nästan.
Träning fred.kväll. Jobb lördag morgon, sen träning och sen KANSKE tid för mig själv eller städa....
Sen upp tidigt söndag, sminkas och sen är det inspelning UTOMHUS under förmiddagen och om jag hinner blir det ett till pass på gymmet. Sen är dagen slut!!

*puh*

Igår var vi på Cabaret Moulin och njöt av en undebar show och jag garvade så jag kiknade!!
Jonny gjorde ett framträdande som var makalöst!!

Jaja, tyvärr kom man ju i säng rätt sent och jag känner hur kroppen är skitförbannad över sin förlorade sömn.
Men det hjälps inte! Jag ska jobba ända till 22-23 ikväll.
Så det blir till att sova på lunchen idag med.

Jag har lite träningsabstinens trots att jag var på spinningen igår. Ett pass med en vikarie som förstörde passet fullständigt. Jag SKITER i vilken investering varje rundtrampning är för kroppen och vilken säkerhet jag nu satt in på min bank. Jo så babblade hon på konstant....jävla kärring....
Inget skrik, inget pushande, bara ett evinnerligt tjat.
Vi fick inte njuta av en låt ens i 30 sekunder.
Dessutom var musiken så låg och baslös att jag lika gärna kunde ställt min köksradio i hörnet av salen.
Fy fan vad lack jag var, och inte kände jag att jag var så slut efteråt som jag VILL känna!!
Tänk vad fantastiska de är egentligen, passledarna, de som är BRA!!!
De får en att ta i så man svimmar.

Den där lilla mesledaren tänker jag aldrig cykla för igen.

Jag hittade förresten en rolig sak när jag letade efter en grej på Esprit, deras bild :)



Varför står killen i mitten och håller om en tjej och håller en annan i handen??
Hahaha Lucky guy?
Tycker bara det ser så.....icke Esprit ut.
Det är ingen sex, inge porr, inget halvnaket, men ändå måste det synas vilken turgubbe han är?
Tråkig reklam...


Nu ska jag boka in lite nya pass.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0