Ögonbryn

Jag är så less på mina ögonbryn som växer åt alla håll och kanter.
Stråna växer rakt upp, ut eller rakt ner. 
Vissa strån är lockiga.
Vissa strån är tjocka och vissa fistunna. På vissa ställen får jag tvinga fram strån för där är det kalt.

Tack neulash för det sista ;)

Men vad ska jag göra åt det då??
Tips?
Lars, jag vet att du läser min blogg, ge mig tips nu.

Jag vill ha likadana bryn som Anna i "V"
Försöker hitta bild på just den formen jag såg henne i igår, men det finns inte.

Men typ så här:


Vackert!! Så fint! Så jävla fint!!

Konstigt att folk VÄLJER att måla dom så här bara






hahaha tanten skrämmer mig.
Hon ser ut som Michael Jackson parat med Liz Taylor

Jaja, hem och klippa, färga och låta växa.

VÄX!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0