SATS



Jag måste få vurma lite för mitt gym, det gym jag har svårt att överge.
Jo visst är det skitdyra och jag har betalat MASSOR dit utan att ens sätta min fot där under långa perioder.
Men det gör inget, de får gärna mina stålars haha.
Jag är otroligt kräsen när det gäller gym, det ska vara väldigt serviceminded personal, pigg, glad och hjälpsam.
Lokalerna måste vara fräsha (vilket Citygymmets lokaler inte är alltid) och därför gillar jag Sats på Entré bätttre.
Passen måste vara riktigt bra och proffsiga och atmosfären vänlig och harmonisk.

Att det är dyrt gör att oseriösa medlemmar försvinner och går över till 24/7 och liknande och man slipper gapiga kids och vräkiga byggare. Om personalen inte är glad och trevlig kan det förstöra vilket jävla pass som helst. Jag betalar för deras service. Våra kunder betalar för den bästa av service och de får de ALLTID av mig!!
Jag sade en gång upp mitt kort på SATS och ville byta just för kostnaden men det bar mig emot att "byta ner" mig.

Jag lyckades också få tillgången till bokning spärrad då jag slarvat och glömt boka av passen fyra gånger. Buhu.
Men jag ringde och frågade om man kunde typ...betala för å komma runt spärren.
Men hon gick in på min profil och tyckte att jag varit kund där så länge så jag var förlåten och hon tog bort spärren. Det är service! Jag blev så förvånad och så glad!!

:D

Så vill ni ha ett bra gym, köp kort på SATS Entré.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0