Shake your body


Godmorgon mina små skogsrån!!

Jag är förbannat trött idag OCH jag får skylla mig själv!
Igår när jag kom hem från min IÖV-runda var jag inte alls så trött utan lade mig och kollade på "V" alldeles för länge och fantiserade om ******
Hmm...
Sen satt jag på bussen och fantiserade mig bort och när jag slog upp mina korpgluggar märker jag hur killen mittemot mig flinade stort och skakade lätt på huvudet.
HMMM!!??
OM han kunde läsa mina tankar är jag förvånad över att han bara flinade ;)

Nå, det gläder mig att en video på mitt favoritnummer från Cabaren i förrgår ligger uppe.
Dessvärre bara på Facebook. Jag har dessutom skitdålig upplösning på videos här på jobb så printen blev itne så lyckad. :)
Men har ni FB så bli vän med "Cabaret Moulin" och se videon med Babushka - shake your body.
Låten....den är nästan lika grym den med.





Nu ska jag käka lyxfrulle!
Brie och parma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0